KajsaDavida

dag 4: en sport jag håller på med och varför jag just gör den sporten.

Publicerad 2012-01-04 17:21:53 i ,

Som sagt, så är sport en av de sakerna jag avskyr mest i hela världen.. USCH! Så jag håller inte på med någon riktigt sport. Däremot drillar jag. :) För er som inte vet vad det är... Tråkigt för er. För jag orkar inte förklara det här. :)
Varför jag drillar? Jag gör det för att jag älskar det. Det är en del av mig helt enkelt. :) Och mina underbara vänner jag har där, de gör hela grejen ännu bättre. :) Dessutom är vi ju med SUO, Svenljungas Ungdomsorkester. Så vi har uppvisningar och åker på resor och sådant. Helt underbart är det. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela