KajsaDavida

If only you saw what I can see.

Publicerad 2012-01-02 14:17:53 i Allmänt,

Härlig början på dagen! Jag vaknade vid elva ungefär, då jag gick upp för att äta frukost. Sedan duschade jag och gjorde mig i ordning för jobbet som börjar 15.30. Nu sitter jag här och ska äta och sedan dammsuga huset. Jag vet inte riktigt hur länge jag jobbar, det märker vi. ;)
Jag kollar på Supersixe VS. Superskinny.. Herregud säger jag bara. :o att man kan låta det gå så långt. :( Båda två där måste ju må skitdåligt.. När man ser det känner man verkligen att man mår så pass bra som man gör..
Föräldrafällan går på fyran ser jag nu! :o Den ska jag kolla på! :D
Hoppas ni har en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela