KajsaDavida

Mina mål!

Publicerad 2012-01-29 22:37:27 i ,

Nu ska jag skriva ner några mål som jag vill uppnå innan sommaren börjar. Många kommer förmodligen tro att jag inte kommer klara detta men jag ska fan göra det! Här är mina mål:
  • Sluta äta så mycket godis. (Jag ska verklgen försöka. Även om jag är såå beroende...)
  • Sluta knäcka fingrarna. (Det är sjukt svårt eftersom jag gör det utan att jag tänker på det.)
  • Gå ner i vikt. (INGEN får säga "Varför?" "Det behöver du inte." "Fan vad mesig du är." Jag ska göra det för att jag VILL.)
  • Inte riva upp/klämma finnar. (Det gör jag jämt och just därför har jag en massa ärr på min rygg. Så nu är det dags att sluta!)
  • Skaffa en rumpa. (Min rumpa är så liten. Så jag måste skaffa en.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela