KajsaDavida

Bloggtorka.

Publicerad 2012-03-08 21:11:30 i Allmänt,

Ja men gud vad roligt. Anledningen till att jag inte uppdaterar så mycket är för att jag tror inte det är så kul för er att bara läsa om min vardag..
Men då svarar jag på några frågor istället, för skojskull. :)
  1. Kajsa Davida Ragnhage.
  2. Harry Styles, Danny Murillo, Johnny Depp, Alex Pettyfer. hehe...
  3. One Direction, Hollywood Undead, Youngblood, min mobil, kaffe och godis..
  4. 171 cm.
  5. Singel och trivs bra som tusan med det tills jag hittar min man. ;)
  6. Mååånga. Men minan närmsta som får veta ALLT är Ellen, Frida, Annie och Sofie.
  7. Samma här. Men de närmsta är Jesper, Jesper och Pontus.
  8. Finns ingen åtta ju....
  9. Glad men trött som tusan.
  10. Grön och orange.
  11. Finns väl mycket man kan svara på det..
  12. Min farbror och Joel. ♥
  13. Rolf.
  14. Mina nära vänner.
  15. De jag skrev på fråga 6 & 7.
  16. "de räknas?:D" från Pontus.
  17. HAHA.. En kille i min klass................
  18. HAHA Frida och Annie... Puckon...
  19. Nu för tiden är det väl Frida men den jag gjort galnast saker med genom tiderna är nog Sofie.
  20. Mina underbara vänner. :)
  21. Just nu? Youngblood - Youngblood. Annars de grupperna jag skrev på fråga 3.
  22. Humor, stubb, "brat-stil" och långa killar. :)
  23. Lössnus. :(
  24. De namn jag nämnt tidigare. :)
  25. Fanns ingen där heller......
  26. ...
  27. Idioter (hehe), och folk som klagar på saker jämt och ständigt. (Fast jag kan också vara sån ibland... hihi)
  28. Nämner inga namn... Hmm :)

Kommentarer

Postat av: frida sofie hedberg

Publicerad 2012-03-08 21:44:50

well helloooo babe, den tar jag! :*

och du, vi ska nog se till att göra några crazy saker i stockholm ;)

puss, JAG ÄLSKAR DIG GANSKA JÄVLA MYCKET DUVET

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela