KajsaDavida

Modeling!

Publicerad 2012-03-27 21:00:53 i Allmänt,

Åh det hände en så rolig sak i skolan idag. :D Jag satt på min sista lektion, (spanska för den som vill veta det) och då kommer det in två tjejer som behövde två modeller att prova lite sminkningar och så på. Och jag sa att jag kunde. En supergullig tjej som heter Tina sminkade mig och satte i löshår och så. Riktigt kul! :D Jag fick också låna hem löshåret tills i morgon.. Ingen bra idé! Jag vill ha det nu. :( HAHA! Här får ni lite bilder som jag tog nyss. I morgon lägger jag upp några som Tina och jag tog innan idag. :)
Jag är helt skev ut där men skit samma! Jag ska lätt köpa löshår så jag kan ha långt hår ibland. :D Men som sagt, i morgon får ni se sminkningen lite bättre. :) NU ska jag ta bort det fina sminket och ta ut håret :'((((((((((((( Sen sova..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela