KajsaDavida

Too cool for school.

Publicerad 2012-03-13 21:35:07 i Allmänt,

Nu har jag varit ledig i två dagar så i morgon är det skola igen..
Min dag har varit ganska händelserik faktiskt. Jag har strykt min enorma tvätthög, varit nere på ica, mamma och jag har varit ute och gått i drygt en timma, läst, gått ner till SKO-DEJ och köpte en plånbok, läst och sen kollat tv/spelat sims. :D
Och i morgon är det drill också! :'D ÅÅÅH SÅ KUL! Jag har inte varit där de två senaste gångerna.. Men i morgon är jag tillbaka. :D
Nu ska jag gå och lägga mig.
Puss!
HAHA hittade den här bland mina bilder...

Kommentarer

Postat av: frida sofie hedberg

Publicerad 2012-03-14 15:30:39

HAHAHA, fyfan vad rolig jag är ibland.

eller ja, typ hela tiden...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela