KajsaDavida

Try something new.

Publicerad 2012-03-11 12:21:44 i Allmänt,

Har jag någonsin sagt att jag tycker att min säng är den bästa platsen i hela huset? Om inte, så har jag det nu. :)
Ja, ni kanske förstod att jag sitter i min säng.. Dessutom spelat jag sims och lyssnar på Big Time Rush. Duktiga pojkar de där! :)
Gårdagen var inte tillräckligt intressant för att jag skulle skriva om det på bloggen. Men jag vaknade upp runt halv tolv (efter en grym fredagskväll. Hihi kommer till det sen.) Jag åt frukost, chillade som tusan och gjorde mig sedan i ordning för att dra till jobbet. Jag jobbade mellan 17-22.15.
Ja, som jag skrev hade jag en grymt bra kväll i fredags. Jag var hos Jennifer med en jädra massa folk. TACK Jennifer för att du fixade detta. :)
Underbart väder idag med! Jag ska nog gå ut och gå en stund när jag skrivit klart detta. Sedan ska jag fixa mig och sedan håva in lite pengar mellan 15-22.15. ;)
Så jag skriver nog inte något mer här idag. Kanske i morgon om jag har något att skriva om.. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela