KajsaDavida

Tusen strålande solar.

Publicerad 2012-03-20 21:24:58 i Allmänt,

Så heter det boken jag läser just nu, för er som vill veta. :) Och JAG VET att jag har varit riktigt duktig på att uppdatera. Hehe.
I helgen var jag ju i Stockholm med Fridisen, Rickard och pappa Pierre. Tack till er och även Niklas och Johan. Ni gjorde min helg grym! :)
Jag köpte ett par converse med USA:s flagga på (:DDDDDDDDDDDDDDDD), en tröja och en bikiniöverdel. (Båda med leoprdmönster. Förvånade?)
Igår och idag har jag gjort samma saker.. Varit i skolan och läst min bok..
Nu måste jag åka ner och möta upp Annie för att få mitt fritidskort.. :)
Puss!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2012-04-20 20:44:37

Vart har du köpt skorna? :)

Postat av: KajsaDavida

Publicerad 2012-04-20 20:48:19

Stockholm!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela