KajsaDavida

Ingen One Direction.

Publicerad 2012-11-15 19:23:12 i Allmänt,

Idag blev det bestämt att Frida och jag kommer att sälja våra biljetter till One Direction-konserten. 
Detta gör vi för att vi ska till London med klassen och kommer hem samma dag som konserten är och hinner då inte upp till Stockholm i tid. 
Riktigt jävla tråkigt är det. Både Frida och jag är såklart väldigt ledsna över att behöva göra detta men vi har knappt inget annat val.
Lyckan varade inte länge.
Jag vill bara lägga mig och gråta. För det är SÅ JÄVLA TRÅKIGT!!!
Vi säljer dem till en kompis som heter Alma och det känns mycket bättre att sälja dem till någon man känner och som man vet kommer uppskatta det än att lägga ut dem på t ex. Tradera.
Fan. Fan. Fan. Fan. Fan.
 
Hahahahah, så fin bild ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela