KajsaDavida

X-factor i Sverige!

Publicerad 2012-09-09 20:48:03 i Allmänt,

Jag tycker det är jättekul att X-factor har kommit hit nu. Som jag har väntat på premiären. :D Frida och jag var faktiskt i Göteborg och kollade på inspelningen då Youngblood var där. ;) Kul iallafall!
 
Nu har vi ju gått i skolan ett tag och det känns ganska bra. :) Det lär ju hända lite mer nu i tvåan än det gjorde förra året. På tisdag ska vi åka till Varberg över dagen för att ha en kick-off för de som har börjat i ettan nu på vår linje. 
Nästa tremin ska vi ha praktik också. Och det är en ganska stor och rolig grej som jag ser fram emot. 
 
Bättre uppdatering på bloggen? Vi får se hur det blir med det ;) 
 
Hät får ni en gammal bild på mig :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela